Då var det lördag

Vaknade rätt tidigt och såg att jag fått ett sms, blev lite smått orolig i början men sedan när jag pratat med personen på telefon var det ingen fara egentligen :) Skönt att höra. Ibland behöver man bara skriva av sig, och det var ett sådant sms jag fick i natt.

Ska ta och dammsuga hela lägenheten nu, den behöver en rejäl omgång med dammsugaren. Samt lite dammtorkning också. Ser inte fram emot det, därför jag bloggar istället för att dra ut på tiden.

Nä ska slösurfa runt lite på nätet nu och tjattra på msn ett tag.



Dags att hoppa in i duschen och börja fixa sig. Ikväll blir det fest =) Ska bli riktigt kul, sen är planen att vi ska till Stuk om nu ingen oförsägbart skulle hända. Har inte varit på stuk  sen i höstas någon gång.
Blir att kolla på melodifestivalen, dricka lite och kanske lite sing star på de :)

Pratade med Erika (Andreas syster) idag med, hon kommer nog upp till Luleå nästa helg om hon får ledigt på fredag. Hoppas de löser sig=)

Party party :)




Seriöst, melodifestivalen = skit!! HEEELT FEL som vann!
Har inge mer att säga!

Kommentarer
Postat av: Carro

älskar dig. (:

2009-03-14 @ 18:01:39
Postat av: Kristian

Vem skulle vunnit då?

2009-03-15 @ 09:09:28
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: Carro

Mello sög.

-bidraget är bajs.

(det här kommer resultera i att vi inte ens kommer vara med i år pågrund av den låten, den artisten)



jag säger bara HEEEJA NORGE.

2009-03-15 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0