Snart...

har jag förhoppningsvis gjort bort min sista uppgift så jag inte har nå eftersläntar kvar till hösten. Planen är att jag ska göra bort den sista imorgon! Jag och Zandra gjorde bort talluppgiften idag! Så jä-a skönt att ha den bortgjord! Det var på tiden, bara två år gammal :P men det blev ju som det blev då men nu är den BORTA iaf!! Sååå skönt!

Angående förra inlägget, jo jag ska kolla upp det där! Vet inte alls om de finns någon gräns på för hur länge det får gå innan man drar pengar!

Imorgon åker jag hem till byn. Vill inte, men måste tjäna lite pengar!

Kommentarer
Postat av: Carro

JAA DET SKA DU KOLLA UPP!

FÖR DET LÅTER HELSJUKT!



Puss

2009-06-08 @ 17:13:11
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0