OTUR idag...

Jag har haft otur idag... först och främst så låser sig mitt ben vid rumpan så det blir en oerhörd smärta. Gör så ont så jag inte kan gå och kan inte stödja mig på benet!! Jag tror att det är min gamla innebandyskada.. men ONT gör de ska ni veta...

sedan räcker inte med det, så tappar jag självklart en pall på tån :( fan halt sen innan redan pga av smärtan, ännu mera halt efter de här! Inge kul :(

 


Jag har några storslagna planer i baktanken, men det är väl ingen idé att göra slag i dem nu idag iaf! Med den otur jag har haft idag... Jag ser till att det där telefonsamtalet rings en annan dag.  Inte för att det ändå kommer bli som jag vill, okej inte bara jag som drömmer. Meddelar när jag fått veta svaret vad det handlar om :) Men du kan väl ändå hålla tummarna? :)


Förresten, midsommar var kul, speciellt när jag och Anna cyklade med en punkterad cykel. Eller jag cykla och hade Anna på pakethållaren. Där blev det många goá skratt :) En 600 meters sträcka tog bara en halv timma ;p hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0