Semesterupppdatering :)

Så härligt med semester så det inte är klokt! :D och så kan jag ju även umgås med älsklingen såklart, de känns bra det :)

Vi var och spelade minigolf i söndags med Rickrad och Sussa, det var trevligt. Jag hamnade dock endast på en tredjeplats :P men men, man kan juh inte alltid vara bäst, haha! Efter det när vi kom hem kom även Carro och Kim på besök, riktigt trevligt att tjitt tjattra lite och spela en omgång buzz :)

Måndag morgon/dag bestämde jag och Andreas att vi åker tilk Övik. Så vi packade väskan och hoppa in i bilen för en tur söderut. Vi stannade till i Umeå och hälsade på Heidi med hennes familj. Var riktigt kul att träffa henne och även få se hennes lillplutt (som snart redan blir 1 år). Hon var så söt lilla Elina :)

Sedan fortsatte resan ner till Övik, var riktigt kul när vi svängde upp på gården och se hur glad Andreas mamma blev när hon såg oss :) En härlig syn, hon studsa och ropa och sprang emot oss och var så glad :) Det värmde lite extra i hjärtat att hon blev så himla glad över att vi överraska och kom och hälsa på :) Hon är helt lovley :)

Andreas syskon träffade vi såklart med under kvällen och Stanley såklart :) Blev en trevlig kväll. En natts sömn och idag var vi ut till Andreas pappas stuga och hälsa på där. Det blir bara bättre och bättre där och jag gillar läget som stugan har, alldeles vid vattnet :) mysigt :) Vi åkte sedan till Sakari och hälsa på, Judith (eller ska jag säga djuret ;P ) var också glad att se oss. Efter de lunch på stan med Lena och sedan börja vi åka uppåt.

Stannade till i Skellefteå och hälsa på Henke och Hanna i deras hus. De har nyligen flyttat in och har sina projekt på gång där. De kommer få superfint när allt är färdigt :) Man blev lite hussugen när man åker förbi någon som donar och mixtrar och fixar till sitt alldeles egna! Vi ska ta ett återbesök där när de är färdigt såklart :)

Nå, det får räcka, ingen som orkar läsa så mycket text under sommartid :P

Bjuder på lite bilder från sommaren so far :)

Armasjärvi :)




Therese blickar mot Finland




Jag fick min efterlängtade glass under midsommarhelgen ;)




Gó tårtan :)




Jag och Anna på midsommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0