Nu blir det spelkväll igen

Igår blev det en impulsspelkväll. Testade det nya spelet jag köpte. Trodde du ja! heter de.
Det blev jag, Andreas, Johan och Henke som spelade. Det blev några goa skratt :) hihi.
Några minnesvärda upplevelser från gårdagskvällen var när Henke spolade handen i toalettstolen och Johan åt kattmat. Haha.

Ikväll blir det spelkväll igen :) Alltid lika kul att spela sällskapsspel. Tur att man har vänner som också tycker om det :) Vilka spel vi kommer spela återstår att se. Vi kommer vara 6 pers som spelar om nu alla kommer, men de tror jag :)

Nu ska jag laga middag.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tänkte söka jobb i Luleå, vad rekomenderar du? (:



MÅSTE ha omväxling nuuue!

2009-03-02 @ 16:32:31
URL: http://carolinkummu.blogg.se/
Postat av: Carro

Det spelet MÅSTE jag köpa. (:

2009-03-02 @ 17:37:52
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0