Det gick bra


Redovisningen gick bra. Jag tror faktiskt vi var bäst :p eller i alla fall roligast. Får väl äta upp de orden inför morgondagens redovisning. Men känns kul att det gick bra. Vi fick tydligen läraren att skratta så mycket så han sedan grät hörde vi från klassen. Men det gick inte att kolla på folk, då hade jag också börjat skratta och de hade inte varit så bra eftersom jag spelade lite arg :p arg och skratta går inte ihop.

Väl hemma blev det inte mycket gjort till en början. Slappa en massa och de var bara skönt. Sen fick jag ett ryck och klippte Andreas trollhår bort. Nu är det KORT :) men de blev fint, mycket bättre än innan!

Hade riktigt lyxigt idag, lunchen färdig när jag kom hem och middagen lagad lagom när magen börja kurra.
Jag blir lite bortskämd av Andreas på den fronten. Oftast han som lagar maten men han är också hundra gånger bättre än mig på att laga mat :)

Ätit min andra semla för i år idag, mums=) Hemmabakade är gott!
Äter dock inte min semla med mandelmassa bara grädde som innehåll. När Andreas var lite åt han med sylt, men nu är de mandelmassa för honom med.

Vad föredrar du att din semla innehåller?

Kommentarer
Postat av: Catrine

Vaniljkräm ska det vara!=)

2009-02-19 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0