Varit i farten

Föreläsningen på skolan tog inte två pass som det stod på schemat utan det gick till och med under ett pass :) Skönt, kom man hem tidigare. Var ändå så trött och höll på somna när hon babbla där framme. Sussa hörde av sig och var sällskapssjuk så bestämde mig för att åka och hälsa på henne samtidigt som Andreas ändå åkte till jobbet. Vi sågs i stan strax efter 11, sprang på någon affär och gick sedan hem te Sussa. Annie kom också dit efter ett tag.

Plötsligt fick vi för oss att åka till storheden efter att ha läst hur värdelösa erbjudanden de hade ute där. Nä inte värdelösa men vi fick för oss att det var något vi var tvugna att köpa. Vet inte vad de var ens... men dit for vi som en pil och snurra runt efter att vi fixat oh trixat lite med Annies byrå först.

Snäll som Annie var körde hon hem mig efter storheden och klockan var redan 17.30 då så magen var middagssugen och katterna hade saknat mig. Lagade middag och nu sitter jag framför tvn.

Väntar på att Andreas ska komma hem efter hans första "riktiga" arbetsdag och höra hur det gått.
Senare kommer även pappa hit. Han ska till Sthlm fram och tillbaka imorgon och han åker tidigt på morgonen så han sover här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0