Sjuk? Feber? Frossa iaf...

Fryst heeela natten, vaknat flera gånger och försökt kurra ihop mig i hopp om att bli varm under mitt härliga duntäcke som annars brukar vara så varmt.. Men nej, bara frös och frös... brr..
Misstänkte att jag hade feber när jag steg upp så var tvungen att kolla tempen... Efter ett tag piper det och det visar 35,2, de kunde ju inte stämma så var tvungen att ta om... Då visar det 34,7, men va är de här. Vägrar tro så testar igen.. 35,4 vilket jag nöjer mig med, de var lite bättre än de två föregående.. inte konstigt att jag fryst på natten!!! Jag har ganska låg temp annars, ligger kring 36,0 - 36,3 något i vanliga fall, men tyckte de var lite väl lågt idag!
Har inte kollat hur tempen ligger till nu men skulle tippa på att den är tillbaka till de normala :) Fryser inte nu :)

Ska nog ta och blåsa ägg nu och sedan måla dem så man får de lite påskigt här hemma. Har bytt ut duken i köket till påskduk och sedan gjort ljusarrangemang i gult samt lagt nå påskägg och kyckling på pinne i en blomma. Så bara lite påskigt i köket och så får de vara också. Ska ändå hem till mams och paps till påsken där mams nog har pyntat mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad mysigt med lite påskpyssel :) Blåsa ägg, dt var inte igår kan jag lova.. kanske oxå borde pynta lite ;P Hoppas du inte blir sjuk,men håller med, helskumt med temp på 34-35 grader.. aningen lågt! :S

Mysigt med påsk hemma.. njut ordentligt :) pimpla o kör lite skoter för mig oxå ;) haha..

2009-04-03 @ 13:02:51
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: AH

Vadå sjuk? Slutat snusa heter det! :p

2009-04-03 @ 15:41:50
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: helena

åå, det låter fint..måste ju lägga upp lite bilder på ditt påskpynt, jag som älskar sånt=)hadé bäst/helena

2009-04-03 @ 18:25:26
URL: http://www.helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Isabel

Tjaa! om man bokar typ en månad i förväg kostar det kring 3000 tur & retur Luleå - Alicante, vill du komma? :)Det blir förts till sommaren, kanske till midsommar.

2009-04-03 @ 18:55:32
URL: http://www.belissima.se
Postat av: Erika

Nää dt blir inte att åka hem till påsk :/ hade vart grejt, men visste först inte hur schemat mitt sku se ut kring påsk, så jag var ju hem i slutet på februari en vända när jag hade ledigt en o en halv vecka.. nu visade dt sig att jag hade kunnat åka hem några dar, men då kostar biljetterna multum! jag sku få betala typ 6000 för en tur o retur o dt känns inte helt okej! så dt blir o spendera påsk här nere, o så kommer jag till sommarn :)

2009-04-03 @ 21:44:04
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0