Härligt väder


Jag, Andreas och Henke tog en promenad med katterna tidigare idag. Härligt väder ute och skönt att få en liten promenad. Blev förvånad över hur duktig Ronja var att gå i kopplet. Det är inte riktigt hennes starka sida, men idag promenera hon som om de vore det enda hon gjort. Så söt min lilla gumma :)

Gårdagen var riktigt rolig, länge sedan jag hade så pass kul när jag festade, OCH jag var INTE bakis idag :) sååå skönt! En lyckad kväll igår.

Jag igår





Bilder från dagens promenad
         
Henke och Andreas              Ronja och Wilma                              Jag

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild på dig, (:

du har blivit så duktig på att uppdatera så

jag blir så stolt över dig, (:



-dessutom får man någonting att läsa när man sitter och jobbar. PUSS.

2009-04-05 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0