Föreningsfesten

Föreningsfesten var i fredags, var riktigt kul.
Så här såg vi ut, gissa vilka vi var?


Vi var spice girls för er som gissa fel, plus att vi hade två personer till buss och Beckham med också :)

Jag var...


Mel B


Fler bilder finns på min facebook!




Pålördag fick vi besök sedan av Johan och Lena.. De kom med en liten inflyttningspresent till oss :)



Tulpaner + vas
Väldigt fint!!
Kul att ha lite blommor hemma för en gång skull :P
*pik* till dig Andreas ;p hihi


Förresten så alla vet varför jag kommer vara extremt tråkig och bara vara hemma i en månad är för att jag endast har 400 kr att leva på till nästa csn! var sjukt mycket räkningar och varit tvungen att beställa linser med. Kommer inte kunna göra något kul alls :( känns tråkigt, men inte mycket att göra åt. Har man inga pengar så har man inte.

Kommentarer
Postat av: Carro

Shit MEL B.

-det var en riktigt bra förklädnad. (:

2009-04-26 @ 13:36:41
Postat av: Erika

Jäklar vilken bra Mel B :) Coolt som tusan!

2009-04-26 @ 19:37:35
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello Mellan!



Riktig snygging, hade nog inte känt igen dig om jag mött dig på gatan! =)



Jag säljer kläder för företaget rabdido, finns på www.rabdido.se suuuper fina kläder! Mary Kay är bra, lite dyra kanske men helt klart värt det! Mina händer är redan babyhänder efter spa-kuren! KRAM

2009-04-26 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0