Flitig

En klapp på axeln till mig och Erik. Det har gått jätte bra att plugga idag och vi har inte tagit onödiga pauser eller börjat snacka skit om något onödigt. Utan vi har pluggat och gått igenom gamla tentor och suttit från 09.30 till 16.30 med mindre än en timmas lunchpaus. Flitiga har vi minst sagt varit =)
Blir att sitta imorgon med och gå igenom till tentan.


Så inte hunnit med så mycket mer idag faktiskt.
Ätit middag när jag kom hem, nu placerat mig framför tvn och kommer nog tillbringa resten av kvällen där :p

Kommentarer
Postat av: Carro

Linda, han har blivit så dålig. Så jag vet inte vad jag ska göra. Han skriker när han ska försöka bajsa, han skrek så högt idag så jag började gråta. Sen efter vi varit hos veterinären igår så trodde jag att allting var bra, men tidigare idag så märkte pappa att när han rörde på honom bara lite lätt så skrek han igen. -det är så jobbigt att se allting. Det FÅR bara inte hända honom någonting, det får bara inte!!

2009-04-22 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0