Det sa bara Poff!


Tack mina vänner för en riktigt trevlig kväll igår.
Jag hade otroligt kul och minns inte sist jag skrattat så mycket :)

Kristian kom upp till Luleå igår så blev middag på old brodies, jag och Kristian åt pizza. Amanda och Zandra åt något som inte iaf Zandra kunde uttala :P haha... Inte jag heller, men Amanda var experten ;)

Efter de blev de Stuk för oss... Sara C och Henrik var också förbi där och sa hej och även senare dök större delen av TKL-NPG (vårat år) upp också. Blev ett par öl för mig, men eftersom vi kom dit redan vid 19 tiden så var jag hemma ganska precis kl tolv.

Gårdagens två ord: Poff! och Oxfilé!



Idag ville jag bara inte stiga upp när klockan ringde... Wilma myste och gosa så mycket på morgonen så ville bara ligga kvar och kela med henne. Men sedan ringde Andreas och då fick båda katterna nå sprätt, så lika och kliva upp. Skulle ändå träffas på fällan vi i Ped6 (både vi som är, gamla och blivande) för att bestämma vad vi ska klä ut oss till på föreningsfesten. Blev några tokiga förslag och de spåra lite med jämna mellanrum, haha. Men nu har vi i alla fall bestämt vad det blir.

Nu väntar jag på att solen ska komma fram bakom molnen så jag kan gå ut och sitta på balkongen. Men vädret verkar inte vilja det som jag vill just nu.

Ikväll ska vi iaf grilla, första gången för denna säsong. Det ska bli riktigt gott. Kycklingen ligger i marinad nu!



Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är hon :) Ja jag håller tummarna ;P Mys me grillning :)

2009-04-18 @ 16:14:14
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0