Dag 3

Det går bättre än förväntat och glad för det är jag. Inne på dag tre nu och har jag klarat mig så här långt ska jag då f*n se till och fixa det med :) Men skulle någon komma och bjuda mig på en nu skulle jag inte kunna tacka nej. Så bäst att hålla sig borta från allt folk :p gömmer mig i lägenheten med katterna istället :)

Idag hade vi föreläsning kl 08.15 och i slutet av föreläsningen höll jag på somna sittandes. Inte för att det var en så dålig föreläsning utan för att jag sovit så dåligt i natt. Drömde massa konstigheter, exempelvis tältkampning där mitt tält hade steroeutrustning. (inte för att jag vet hur elen kom till stereon men men) Jag åkte även i någon slags vattenbana med flytring där jag skulle äta upp ett pälsdjur utan ögon, mun etc. Det vara bara massa päls, och jag hann inte äta det innan vattenfallet kom så jag gömde den bakom håret vid nacken för att den inte skulle bli blöt.. osv.. De var en hel massa konstiga drömmar..

Härligt väder ute :) hoppas de nu fortsätter och vara såhär med och inte börjar snöa så jag slipper klaga på vädret :D Planterade t.o.m. lite sommarblommor till balkongen i en kruka. Sen återstår det att se om de blir nå blommor eller inte :p är inte känd för att vara växternas bästa vän eller som det heter ha gröna fingrar :p Men lyssnade iaf på Erikas råd och köpte sådana där kulor till botten av krukan.

Kommentarer
Postat av: Erika

VAD DUKTIG DU ÄR!!!! imponerande må jag säga, kämpa på fina du! :)



Håller tummarna nu för blommorna, men du har dom väl inte ute på balkongen nu?

2009-04-01 @ 16:32:26
URL: http://eriis.blogg.se/
Postat av: Erika

haha verkligen skumma drömmar du drömt :D Men dem går ju inte riktigt o styra över så :P Vad är dt du försöker klara av o hålla dig utan, "dag 3" ?? Försöker du sluta snusa lr?! :P Vi får tålla tummarna att dt bra o fina vårvädret håller i sig i hela långa swe helt enkelt ;)

2009-04-01 @ 18:28:59
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Erika

Okej, lycka till då med att hålla dig :P Jag hejar på dig, du klarar det :)

2009-04-01 @ 18:44:10
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Lindasis

Hello Linda! Kul att läsa hur du har det!! Har tänkt på dig jätte mycket det senaste tiden och undrat hur du har det... Saknar dig!!! Nu när min lillkille är lite sörre så kan jag lämna grabbarna hemma med pappa och komma och hälsa på någongång, vad tror du om det?? Lycka till med avvänjningen! Stor kram /Linda

2009-04-02 @ 10:19:02
URL: http://lindasverklighet.blogspot.com/
Postat av: Carro

Mm, såg verkligen framemot att ses imorgon,

men vi får hitta någon annan dag i framtiden (;

Puss.

2009-04-02 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0