Första inlägget

Tjo
Nu tänkte jag också ge mig på att blogga lite.

Skola idag, typiskt att de vi skulle ha läst och gjort inte ens togs upp. Jag som hade kämpat :P hihi.
Efter blev de snabblunch hemma hos Andreas för att sedan åka och handla med Mella, Iggo och Malin. Vi hitta massa bra grejjer till utsparken av nuvarande Ped 6. Eller tolkningsfråga, även jag, Mella och Iggo är Ped 6:or nu. Men de som varit ett år iaf.
Nu är det bara kvar att planera lite! Oktoberfesten närmar sig....

Annars, upptäckt att denna kurs är tokjobbig :( massor att göra HEEEELA tiden.
Är som lite smått less skolan också, men de blir väl bättre snart hoppas jag!

Ronja och Wilma somna just till efter allt bus de pysslat med den senaste timmen. Tror de blev less varandra, haha.
Ska också börja leta mig mot sängen, Andreas har redan somnat. Ska upp tidigt som vanligt imonn så de blir några timmar sömn som vanligt. Men sov ju 4 timmar under eftermiddagen :P men inte så konstigt.
För att orka med allt läsande och de som skulle göras till skolan åt jag massa Dextro igår (trodde det hette dextrosol?) så var hur pigg som helst när de var dags att sova. (kanske inte så smart att äta sådana kring halv ett på natten :P )

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nog måste du bli lite flitigare än detta om du ska få ngr läsare ;)

2008-09-24 @ 22:26:22
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0