LR Stud möte

Mötet höll på ganska länge, var hemma vid 20.30 ungefär. Vi åt pizza och småprata innan "mötet" började.
Pratade om allt möjligt, men nu är några datum fastställda i alla fall för diverse olika aktiviteter.
Kommer hända nu lite innan jul, så Lärarnas Riksförbunds medlemmar, håll ögonen öppna :)

Kom hem, kollade film med Andreas.
Nu har vi tackat ja till lägenheten, så blir flytt 1 januari :)
Kommer bli omtapetsering i hela lägenheten bara pengarna räcker från bofonden.
Mams och paps har lovat att bidra med nå tapeter de hade hemma så ett rum mindre att ta pengar från bofonden till, då räcker de till färg och sådant med! Kvartetsvärden verkar trevlig så det är ju bra.

Imorgon kommer mamma och pappa till Luleå, ska hinna se skymten av dem i alla fall :)
Har möte på morgonen och sedan pluggträff, men ska smita så jag är hemma till kring 14!
Får se till att jobba effektivt direkt!!!
Ska försöka övertala att vi åker ut till storheden en sväng, vill gå in på djurmagasinet och kolla läget, samt biltema och se om de har nå cyklar till nedsatt pris. Skulle behöva en cykel, går så mycket snabbare då när man alltid har alla lektioner i d-huset och har upptäckt att jag blir mer och mer morgontrött. Promenerar alltid ändå hem om jag lånat Andreas cykel. Har promenadsällskap av Erik och han bor alldeles bredvid Andreas.

Undra när mitt paket från cdon ska komma????? väntat snart 2 veckor på det. (vill ha mina Sing Star skivor NU)
och snart får jag paketet från swecat med. Beställde lite smått till katterna.

Nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0