Linda du får en miljon

Ett nytt program? Tyckte det klinga bra i mina öron.
Sitter och tittar på Americas got talent, synd att man inte har någon sådan talang så man kan åka dit och vinna lite pengar...fast hade troligen varit tvungen att vara amerikan för att få delta.

Well well, in my dreams maby! :)

Annars, dagen har gått ut på att läsa. Jag och Erik var i bibblo och pratade lite om böckerna och förberedde oss för morgondagen. Fick hem boken idag som jag beställde. Vi ska ha tenta på den så tyckte det var lika bra att jag hade ett eget exemplar av det.

Ronja har lugnat ner sig nu när jag "bott" hos Andreas ett tag, hon är inte alls lika rädd av sig längre. Hon kan t.o.m. stanna i famnen ett tag och kommer själv och lägger sig i soffan bredvid en. Mysigt :)
(Hon har absolut inte varit famnkatt förr) Vet inte vad det är som skrämt henne. Men de verkar bli bättre nu. (ta i trä)
Visst hon kan fortfarande bli skraj för lite, men inte alls som förr. Härligt :)

Nu ska jag leta mig mot sängen så man kan vara aktiv på lektion imorgon.

Kram och god natt :)


Kärlek!
                                  
Nellie                                                   Wilma                                                                 Ronja

Saknar Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0