Föräldrarna i stan

Skulle haft möte på morgonen, men de blev inställt. Ska dock utforma ett nytt ped 6 märke (hade tre liknande förslag från början) utifrån de önskemål resten kom med. Det kommer bli så snyggt så ;) hihi.

Satt i bibblo med Erik, skrev på en uppgift som ska in den 15:e, blev klara med första delen i alla fall.

Mams och paps i stan. De hämta upp mig och Andreas vid 14 tiden, vi for ut till storheden en sväng, sedan åt vi laxsoppa hos brolli (inte Simon som hade gjort den utan mamma och pappa då :P ) Jag och Andreas hann en till sväng ut till storheden under tiden maten lagades. Fick gratis kattsand när man handla något åt katten :)

Sedan efter laxsoppan blev det en sväng till dollarstore.
Kaffe på de hemma hos Andreas och sedan åkte mamma och pappa vid 19 tiden.

Dagens inköp:
  • Fyra påsar kattsand (+ två gratis)
  • Kattgodis sticks
  • Multivitaminkräm åt katterna
  • Mascara
  • Tandkräm
  • Tre grytunderlägg
  • Collgate munskölj eller något sådant
  • Två påsar torrfoder till katterna
  • Tre burkar pepsi
  • Två chokladkakor
Nu slökollar jag tv bara. Lär göra det resten av kvällen med om inte man tar och ser en film eller så.

Kommentarer
Postat av: Elli

Nej men titta vad spännande nu måste jag ju börja läsa din blogg också! :) vad kul att ni ska flytta ihop nu, hoppas vi är välkommna att hälsa på!? ;) förresten du sa att jag blivit liten MEN du då?? du är ju pytte liten... har jag minsan sett på facebook! :P kramis //Ellinor

2008-10-13 @ 22:11:01
URL: http://metrobloggen.se/aellinorh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0