Vill ha en lugn dag, med inget att göra!

Det skulle inte sitta helt fel med en hel slappdag! Skulle vara härligt, bara vara, sova länge och njuta av ingenting :)


Har i alla fall gjort upp en planering nu med allt skolarbete som är att göra. Förhoppningsvis kan jag hålla den planen så får jag ganska så fria helger framöver. Men får se om min plan håller :/ har ju trots allt en omtenta att plugga till, som kan ta tid. Massa årtal att lägga på minnet, inte det lättaste.

Förresten Anna, ska du med ut på STUK på lördag? ;) Skulle vara kul att parta lite tillsammans. Sussa kanske också vill hänga på? Då skulle vi kunna köra en trio-kväll? vad sägs om det brudar? Vi kan sitta före hemma hos "oss" (hos Andreas med andra ord). Andreas kommer inte vara hemma så blir en liten tjej-förfest i sådana fall.

bye!



Kommentarer
Postat av: sussa

Tyvärr gums, lät jätte bra men jag jobbar :( Men vi MÅSTE ta de nån annan helg här snart!!

2008-11-11 @ 22:12:17
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Linda sånt här kan du inte skriva i bloggen å räkna med att man hinner läsa, samma som med din inbjudan i lördags :(



Har praktik i helgen, slutar 22 på lör och börjar 7 på söndagen så går som inte :(

2008-11-11 @ 22:52:42
URL: http://annakum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0