Stress fram till 15.00

Hann inte skriva klart min uppgift igår så måste föröska hinna göra den nu innan 15, måste lämna tillbaka boken till bibblo innan dess. Igår var de väl sådär, förfesten var rolig. Dock tills grannen kom och var superarg, när han gick smällde han i dörren så alla nycklar flög över hela hallen. Snacka om onödigt!! Tur då att man flyttar därifrån snart! Tjurgrannar hela bunten, förutom dem mitt emot.
På Stuk var de rätt lite folk, men på fällan sen var de faktiskt bra med folk=) roligt.

Blir väl att börja packa lite smått ihop i lägenheten alla grejjor man har, dags att börja i tid eftersom man inte är här under jul heller.

Mams och paps åkte till happis och torneå idag, vill också dit och handla!! Men bättre och ta det när man väl flyttat och ser vad man behöver :)
Har fått farmors gamla fotöljer som jag ska klä om i fuskpäls :) eller det är snarare mamma och pappa som kommer klä om dem. De blir bra, matchar min fotpall då :)

Nej måste plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0