Lugn helg

Vad skönt det var att vara hemma i armas, inget att göra och inget att tänka på... fick koppla bort allt!
Härligt!
Synd att de inte kunde vara lite längre, tycker om att komma hem till mamma och pappa och bara vara :)
Fast det finns gränser hur länge man orkar :p haha..

Pappa fyllde år igår, så blev tårta och fika, mums. Gillar mammas tårta :D
Vi blev bjudna på middag när vi var tillbaka i lule, gott. Kändes som om man bara åt hela dagen :p

Nu tillbaka till vardagen igen... skulle behöva en semester! Har inget jullov heller eftersom jag jobbar hela julen. Hade varit skönt att vara ledig några dagar, men man kan inte få allt.


Kanske dags att försöka plugga lite, tänkte spela lite faktiskt men det fungerade inte. Kanske tecken på att ge sig in i böckernas värld igen.
Förresten fått min abba sing star skiva :)




Jag ska inte störa. Orkar inte bry mig längre.
Nu vet jag att det alltid kommer vara likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0