Bloggtext, är det en färdig text?

Intressant att vi diskuterar på lektionerna hur man bör utforma en text och vem mottageren är. Handlar även om respons och bearbetning av en text.
När man bloggar, skriver man ner sina tankar som dyker upp i huvudet, och får det nedskrivet. Men egentligen är det aldrig en färdig text. Synd att jag inte fråga vad gäller bloggande? Är detta en färdig text, bör den egentligen publiceras ute på nätet så att vem som helst kan läsa den....? Det är ju inte så att man sitter och läser om en bloggtext efter tag innan man publicerar den, utan när man skrivit färdigt så är man färdig. (så gör iaf jag)
Förresten, trodde jag skulle ha liiiite mindre att göra nu i skolan, men nej, inte det!! Förstår inte riktigt hur man ska hinna med allt bara. (Måste hitta lite "kämpaglöd")
Nåja, nog med skolprat för nu :p

Annars, kollat desperate så klart :) de kan man inte missa! Ida var förbi här och hade med kladdkaka, mums!
Imorgon kommer pappa till Luleå en sväng, eller han kommer från Stockholm. Då ska han hjälpa mig med att föra bilen för avcheckning och se om det är värt att laga den eller inte. Dumma dumma bil :( Har faktiskt klarat mig bra utan bil när man väl inte kan köra med den, men nog är det bra att ha en ändå! underlättar om inte annat. Funderar på att ställa av den under vintertid. Behöver den mest när jag jobbar egentligen, vilket är i och för sig även under julen, men mest sommaren. Men får samåka med pappa till jobbet jultid, och sedan när han är ledig kan jag säkert låna hans bil.
Nåja, det blir ett senare problem.

Nu ska jag försöka göra någon nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0