Försov mig

Det blir en ny mobil efter jul har jag nu bestämt. Förhoppningsvis har den gått ner i pris lite iaf, men med min tur så har den säkert gått upp istället. För de som ringer mig kan räkna med att samtalet kan avbrytas av sig själv  eller att jag inte hörs... :S

Försov mig lite i morse, fick ett sms om en förfrågan om jag sov ännu. JA de gjorde jag, haha=) ops.
Var på söka jobb föreläsningen med LR, den var intressant. Fick lite tips som är bra att ha =) Inte för att jag kommer söka några jobb ännu.

Varit på skolan från 10 till 18. Var smått less när jag kom hem, speciellt när jag inte ätit mer än macka och fika under dagen.

Måste åka in till stan och shoppa de sista julklapparna också någon dag. När ska jag hinna med det?!?!
Kanske blir en snabb sväng på lördag morgon, någon som vill följa med då? :D

Vi hade våran överlämning inom LS-NPG i går. Vi satt från fem på eftermiddagen till nästan midnatt. Gissa om jag hade migrän när jag kom hem :( Vi fick iaf pizza, fast min var inte så god tyvärr :( kycklingen smaka konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0